خرید اسباب بازی ارزان

7 روش خرید اسباب بازی ارزان قیمت در ایران

امروزه شرایط اقتصادی ایران به نحوی است که تمامی خانواده ها به دنبال مدیریت هزینه های زندگی خود هستند. به همین دلیل بسیاری از خانواده ها قید فرزندآوری را زده اند چرا که معتقدند هزینه بزرگ کردن یک کودک، بیش از حد توانشان است. با این وجود، بسیاری امروزه از خانواده ها حداقل یک فرزند دارند و با وجود تمامی مشکلات اقتصادی برای رشد و بالندگی کودکان خود تلاش می کنند. از آنجایی که کودکان همواره به دنبال اسباب بازی های جدید برای بازی کردن هستند، خرید اسباب بازی ارزان قیمت یکی از دغدغه های اساسی والدین است. کودکان همواره والدین خود را مجبور می کنند تا اسباب بازی های جدیدی برای آنها تهیه کنند. به همین دلیل یافتن روش هایی برای خرید اسباب بازی ارزان قیمت، از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع مناسب اسباب ‌بازی‌ پسرانه و دخترانه به بچه‌ها کمک می‌کنند تا مهارت‌های جدید را بیاموزند و رشد مغزشان تحریک شود. در زمان های گذشته، بچه‌ها اسباب ‌بازی‌ های کمی داشتند و حتی برخی از آنها اصلا اسباب بازی نداشتند. در عوض، آنها از تخیل خود و یا هرچیزی که در خانه یا بیرون پیدا می کردند به عنوان اسباب بازی استفاده می کردند. امروزه آنقدر خوش شانس هستیم که می توانیم از انبوهی از اسباب بازی های آموزشی، محرک و سرگرم کننده برای فرزندان خود انتخاب داشته باشیم.

توجه : این مقاله توسط گروه باغبانی مریان تالیف شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر  در زمینه خدمات و محصولات باغبانی مریان می‌توانید به بخش فروشگاه و یا صفحه اصلی مراجعه نمایید.

خرید اسباب بازی ارزان و زیبا

روش های خرید اسباب بازی ارزان قیمت

همانطور که ذکر شد، یکی از مشکلات والدین آن است که خرید اسباب ‌بازی ‌دخترانه و پسرانه آموزشی و با کیفیت، گران است. امروزه بسیاری از خانواده ها با درآمدی کمتر از میزا مورد نیاز برای گذران یک زندگی آبرومند، زندگی می کنند، بنابراین خرید اسباب بازی های گران قیمت برای آنها شدوار است و چنین محصولاتی در سبد خرید آن ها وجود ندارد. با این حال، با کمی خلاقیت، می‌توانید در هزینه‌های اسباب‌بازی‌های آموزشی عالی صرفه‌جویی کرد و اطمینان حاصل کنید که بچه‌هایتان می‌توانند از طریق بازی با این گونه اسباب بازی ها مهارت های جدید یاد بگیرند. در این مقاله به روش های مختلف تهیه اسباب بازی ارزان قیمت می پردازیم.

  1. خرید اسباب بازی ارزان به صورت آنلاین

در سایت دیجی کالا و بسیاری از فروشگاه های اینترنتی معروف، همواره تخفیف های خیلی جذابی برای بسیاری از محصولات وجود دارد. به بخش اسباب بازی ها بروید و دنبال اسباب بازی های با کیفیتی بگردید که شامل تخفیف های مناسب شده اند. بدین طریق می توانید یک اسباب بازی ارزان قیمت اما با کیفیت تهیه نمایید.

  1. خرید اسباب بازی دست دوم

هنگام خرید اسباب بازی ارزان قیمت دست دوم سختگیری نکنید. اسباب بازی های با کیفیت خوب ماندگاری بالایی دارند و فرسوده نمی شوند. کودکان وقتی آنها به سراغ یک اسباب‌بازی جدید می‌روند، اسباب‌بازی قدیمی در کمد انداخته می‌شود و فراموش می‌شوند. در نتیجه بسیاری از اسباب بازی های دست دوم سالم هستند. این گونه اسباب بازی ها تنها به دلیل حس تنوع طلبی کودکان کنار گذاشته شده اند و در کمد بودن آنها دلیل بر خراب بودن آنها نیست. برای این کار می توانید در گروه های واتس اپی یا تلگرامی مادران، سایت دیوار، سایت شیپور و یا حتی دوستان و آشنایان جستجو کنید.

همواره این نکته را در ذهن خود داشته باشید که بچه ها به ندرت اهمیت می دهند که دوچرخه شان دست دوم باشد یا مجموعه بلوک ساختمانی جدید آنها قبلاً متعلق به بچه همسایه باشد. تا زمانی که کار می کند و تمیز است، برای آنها جدید و هیجان انگیز است و این تمام چیزی است که اهمیت دارد.

اسباب بازی ارزان قیمت ماشینی

  1. هوشمندانه خرید کنید

هوشمندانه خرید کنید و پول خود را ذخیره کنید. نمایشگاه های اسباب بازی فرصت بسیار خوبی برای خرید اسباب بازی ارزان قیمت است. تنوع اسباب بازی در این نمایشگاه ها بسیار بالا است و اکثر محصولات از تخفیف خوبی برخوردار هستند. از مناسبت های تخفیف دار نظیر جمعه سیاه و سایر فروش های فصلی نیز برای خرید اسباب بازی ارزان قیمت غافل نشوید.

  1. سایت های تخفیف دار

کوپن تخفیف موجود در سایت های تخفیف دار نیز یک راه عالی برای صرفه جویی مالی، هنگام خرید اسباب بازی برای کودکان است. در وب سایت هایی نظیر تخفیفان یا نت برگ ثبت نام کنید و در آنها جستجو کنید تا کوپن های مربوط به تخفیف اسباب بازی را پیدا کنید. از این کدهای تخفیف برای خرید اسباب بازی ارزان قیمت استفاده کنید..

  1. از لوازم درون خانه استفاده کنید

در خانه بگردید و ببینید از چه وسایلی برای توان برای سرگرم کردن کودکان استفاده نمود. در این حالت لازم است که کمی خلاقیت به خرج دهید و با همفکری کودکان اقدام به ساخت اسباب بازی های دست ساز با لوازم داخل منزل نمایید. این کار علاوه برا کاهش هزینه ها، باعث شکوفایی خلاقیت کودکان می شود.

  1. اسباب بازی با کیفیت بخرید

اسباب‌ بازی‌ های باکیفیت ماندگاری بیشتری دارند، به این معنی که می‌توانید آن‌ها را به خواهر و برادر کوچک‌تر، پسرعمو یا بچه‌های دوستانتان بدهید. در عوض، آنها می توانند همین کار را برای شما انجام دهند، بنابراین دوستان و اقوام را تشویق کنید که روی اسباب بازی های آموزشی با کیفیت سرمایه گذاری کنند و مطمئن شوید که شما هم همین کار را انجام می دهید. در واقع در این حالت به جای خرید اسباب بازی ارزان قیمت بی کیفیت، تنها با یکبار هزینه کردن، اسباب بازی هایی با کیفیتی را برای مدت طولانی در اختیار فرزندانتان قرار می دهید.

اسباب بازی خانگی

  1. از دوستان و بستگان بخواهید که اسباب بازی بخرند

اگر پولتان اندک هست اما به شدت می خواهید چند اسباب بازی جدید برای فرزندتان داشته باشید، از خانواده و دوستانتان بخواهید تا آنها را برای تولد، عید نوروز یا هر روز مناسبت خاص دیگری برای فرزندانتان اسباب بازی بخرند. اکثر اقوام و دوستان نمی‌دانند چه چیزی برای بچه‌ها بخرند، بنابراین می‌توانید لینک وب سایت های مربوط به چند اسباب‌بازی آموزشی مختلفی که در اینترنت درباره آن‌ها خوانده‌اید را برای آنها ارسال کنید و به آنها اجازه دهید تصمیم نهایی را بگیرند.

سخن پایانی

ترفند خرید اسباب‌ بازی ارزان این است که هرگز به کودک آن‌قدر اسباب بازی زیادی ندهید که در هر زمان با آن بازی کند. در مواجهه با بسیاری از اسباب بازی های جالب، بچه ها خیلی زود غرق بازی با آنها می شوند و اکثر اسباب بازی ها خیلی سریع دور انداخته می شوند. سعی کنید که اسباب بازی ها را کم کم در طول زمان در اختیار آنها قرار دهید. همچنین به محض اینکه فرزندتان به اندازه کافی بزرگ شد، او را تشویق کنید تا برای اسباب بازی هایی که واقعاً می خواهد، پس انداز کند. این درس ارزشمند درسی است که همه بچه ها باید از سنین پایین بیاموزند.

—————————————————————————————-

کاشت و پرورش گیاهان یکی از فعالیت های ارزان قیمتی است که هر خانواده ای می تواند در خانه با کودک خود انجام دهد. علاقه کودکان به کاشت و پروش گیاهان بیش از حد انتظار است . کافی است یکبار آن را امتحان کنید. این کار علاوه بر سرگرم کردن کودکان باعث دوری آنها از کامپیوتر و تبلت می شود. در صورتی که امکانات و وسایل لازم جهت کاشت گیاه را درخانه ندارید،  می توانید به صفحه فروشگاه ما مراجعه نمایید و یک پکیج باغبانی و یا کشاورزی مناسب برای کودک خود تهیه نمایید.

1 در مورد “7 روش خرید اسباب بازی ارزان قیمت در ایران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا